Ostatnio dodane
Scenariusz "KRAINA EMOCJI"
Scenariusze • InneScenariusz "KRAINA EMOCJI"- przedszkolaki porozmawiają na temat emocji, a dokładnie jednej z nich – smutku. Dzieci opowiedzą jakie sytuacje wywołują u nich smutek oraz dowiedzą się jak sobie radzić ze smutkiem. Wykonają także kartę pracy „Portret mojego smutku” oraz nauczą się trzeciej zwrotki piosenki „Nasze emocje”.
Scenariusz "LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA"
Scenariusze • Boże NarodzenieScenariusz "LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA"- przedszkolaki przygotują list do Świętego Mikołaja – namalują swoje wymarzone prezenty i zredagują krótki list, który w ich imieniu zapisze nauczycielka. Zapoznają się także z poszczególnymi etapami doręczania listów oraz poznają pojęcia nadawcy i adresata. Wezmą również udział w zabawach ruchowych oraz zapoznają się z piosenką „He Has a Red Red Coat”.
Scenariusz "LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA"
Scenariusze • Boże NarodzenieScenariusz "LIST DO ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA"- przedszkolaki przygotują list do Świętego Mikołaja – namalują swoje wymarzone prezenty i zredagują krótki list, który w ich imieniu zapisze nauczycielka. Zapoznają się także z poszczególnymi etapami doręczania listów, ułożą historyjkę obrazkową „Droga listu od nadawcy do adresata” oraz poznają pojęcia nadawcy i adresata. Wezmą również udział w zabawach ruchowych oraz zapoznają się z piosenką „Reindeer Hokey”.
Scenariusz "ŚWIĄTECZNE ZWYCZAJE"
Scenariusze • Boże NarodzenieScenariusz "ŚWIĄTECZNE ZWYCZAJE"- przedszkolaki zapoznają się z różnymi rodzajami drzewek iglastych, własnoręcznie wykonają łańcuchy na choinkę i wezmą udział we wspólnym kolędowaniu. Ubierając drzewko na Święta Bożego Narodzenia poćwiczą przeliczanie, klasyfikowanie i porównywanie liczebności zbiorów. Poćwiczą również używanie pojęć określających stosunki przestrzenne oraz określenia dotyczące długości.
Scenariusz "ŚWIĄTECZNE ZWYCZAJE"
Scenariusze • Boże NarodzenieScenariusz "ŚWIĄTECZNE ZWYCZAJE"- przedszkolaki zapoznają się z różnymi rodzajami drzewek iglastych, własnoręcznie wykonają łańcuchy na choinkę i wezmą udział we wspólnym kolędowaniu. Ubierając drzewko na Święta Bożego Narodzenia poćwiczą przeliczanie, klasyfikowanie i porównywanie liczebności zbiorów. Poćwiczą również używanie pojęć określających stosunki przestrzenne oraz określenia dotyczące długości.
Scenariusz "WSZĘDZIE BIAŁO"
Scenariusze • ZimaScenariusz "WSZĘDZIE BIAŁO"- przedszkolaki wysłuchają opowiada „Dlaczego pada śnieg?” na podstawie którego dowiedzą się co to jest śnieg i skąd się bierze. Wykonają eksperymenty ze śniegiem i spróbują samodzielnie wyciągać z nich wnioski. Poćwiczą porównywanie liczebności zbiorów, a jeśli tylko pogoda pozwoli – wezmą udział w zabawach w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem śniegu.
Scenariusz "WSZĘDZIE BIAŁO"
Scenariusze • ZimaScenariusz "WSZĘDZIE BIAŁO"- przedszkolaki wysłuchają opowiada „Jak powstał śnieg?” na podstawie którego dowiedzą się co to jest śnieg i skąd się bierze. Wykonają kilka eksperymentów ze śniegiem i spróbują samodzielnie wyciągać z nich wnioski. Poćwiczą dodawanie i odejmowanie, a jeśli tylko pogoda pozwoli – wezmą udział w zabawach w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem śniegu.
Scenariusz "ZIMOWE ZABAWY"
Scenariusze • ZimaScenariusz "ZIMOWE ZABAWY"- przedszkolaki wysłuchają wiersza W. Chotomskiej „Dziesięć bałwanków” na podstawie którego poćwiczą przeliczanie, dodawanie, odejmowanie, rozwiązywanie i układanie zadań z treścią, rozpoznawanie cyfr oraz stosowanie liczebników porządkowych. Wezmą również udział w zabawie plastycznej – palcami namalują bałwana do wiersza B. Kołodziej „Ulepię bałwanka”, a jeżeli tylko pogoda dopisze ulepią prawdziwego bałwana ze śniegu w ogrodzie przedszkolnym.
Scenariusz "ZIMOWE ZABAWY"
Scenariusze • ZimaScenariusz "ZIMOWE ZABAWY"- przedszkolaki rozwiążą zagadkę słowną o bałwanku i nauczą się na pamięć wyliczanki „Ulepimy dziś bałwana”. Poćwiczą wychwytywanie i kontynuowanie rytmów, a także posługiwanie się pojęciami dotyczącymi wielkości: mały, duży, najmniejszy, największy. Jeżeli tylko pogoda dopisze ulepią prawdziwego bałwana ze śniegu w ogrodzie przedszkolnym.
Scenariusz "W MARCU JAK W GARNCU"
Scenariusze • WiosnaScenariusz "W MARCU JAK W GARNCU"- dzieci rozwiną umiejętności matematyczne poprzez układanie rytmów, klasyfikowanie według wielkości i porównywanie liczebności zbiorów. Poćwiczą także umiejętność orientacji w przestrzeni poprzez poruszanie się według podanej instrukcji oraz wezmą udział w zabawach rytmicznych z wykorzystaniem instrumentów muzycznych. Dzieci nauczą się także odpowiedzi na pytanie „How’s the weather?”.
Scenariusz "W MARCU JAK W GARNCU"
Scenariusze • WiosnaScenariusz "W MARCU JAK W GARNCU"- dzieci rozwiną umiejętności matematyczne poprzez układanie rytmów, klasyfikowanie według wielkości i porównywanie liczebności zbiorów. Wezmą również udział w zabawach rytmicznych z wykorzystaniem instrumentów muzycznych oraz nauczą się odpowiedzi na pytanie „How’s the weather?”.
Scenariusz "NAJWAŻNIEJSZA JEST RODZINA"
Scenariusze • Dzień Mamy/TatyScenariusz "NAJWAŻNIEJSZA JEST RODZINA"- przedszkolaki spróbują rozpoznać kwiaty po zapachu. Poćwiczą pamięć, spostrzegawczość i koordynację wzrokowo–ruchową grając w kwiatowe memory. Wykonają kartę pracy: „Bukiet dla rodziców” oraz udadzą się do przedszkolnego ogrodu na wspólną majówkę.